19.10.2010

4 FAVOURITES



Photobucket
(Museum of Bellas Artes)

De følgende fire sange har jeg lyttet en del til på det sidste, så derfor tænkte jeg lige at dele dem med jer!
Museum of Bellas Artes og Twin Shadow har jeg tidligere skrevet om, HER og HER, førstnævnte en svensk pigegruppe der laver drømmende electropop og sidstnævnte et alias for den Brooklyn-bosatte George Lewis Jr., der byder på 80'er inspireret indiepop.

Arcade Fire behøver vist ingen yderligere introduktion, og deres nye album har da også kørt flittigt på min ipod de sidste måneder. Denne sang er lidt atypisk for bandet, men jeg synes, den er super fin og bliver i et fantastisk humør, når jeg hører den. Den sidste sang er fra oOoOO, der er navnet på San Francisco-produceren Christopher Dexter Greenspans projekt. Soundvenue skriver: "Perfekt hvis man er i humør til elektronisk popmusik i slowmotion a la 'Fever Ray ryger en ordentlig koger' ", og det passer vel egentlig meget godt..

Four songs that I have been listening to a lot lately, and therefore thought I would share with you guys. Very different, but all so amazing!






Source: www.theworldforgot.com, www.theneedledrop.com, thisisthebigbeat.blogspot.com,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar