Viser opslag med etiketten Fashion. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Fashion. Vis alle opslag

09.09.2011

RODEBJER ONCE AGAIN



Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

Som jeg tidligere har nævnt, er et af mine yndlingsmærker det svenske mærke Rodebjer. Og deres AW 11 kollektion gør ikke just forelskelsen mindre. Lækre styles i smukke farver og materialer. Jeg har allerede frakken i sort, men er også helt vild med den i bordeaux.Rodebjer kan bl.a. købes på deres nyåbnede webshop og hos KASK.

As previously mentioned, Rodebjer is one of my favourite Swedish brands, and their AW 11 collection just proves why! Love the styles and the colours! I already have the trench coat in black but I love it in the dark red as well. You can shop Rodebjer HERE.


07.09.2011

INSPIRATION



Photobucket
PhotobucketPhotobucket

Tre fine fine looks! Er især helt forelsket i den prikkede jakke.

Love these three looks! And would love to find a dotted jacket!

Source: Unknown and Turned Out


25.08.2011

A FEW WEEKS AGO...



Photobucket

Da jeg skal aflevere speciale om 6 dage (!!), er der desværre ikke så meget tid til at blogge. Men jeg ville lige dele det her billede fra modeugen. Jeg er iført kjole fra Nuit Comme Oui og jakke fra Weekday.

I'm handing in my master in 6 days, so there isn't any time for blogging. But I just wanted to share this picture from fashion week. I'm wearing a dress from Nuit Comme Oui and a jacket from Weekday.


08.08.2011

NUIT COMME OUI SS 12



PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket


Et af mine yndlings danske upcoming mærker er Nuit Comme Oui, som vi også arbejder med hos Star PR. SS 12 kollektionen består af smukke kjoler, buksedragte og jakker, og det fineste print som Natasja, designeren bag, selv har tegnet. I kan se mere om Nuit Comme Oui HER.

One of my favourite Danish up-coming brands is Nuit Comme Oui. The SS 12 collection which I had a look at during Fashion Week is filled with beautiful dresses and jackets, which I would love to fill my wardrobe with.


03.08.2011

ZARA...



Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Orange jakke: 899 kr, Hvid skjorte: 699 kr, Sort kjole: 899 kr, Pumps:799 kr

Tilbage i København efter en fantastisk tur til Mallorca. I går var jeg et smut forbi Zara, hvor de havde fået en masse fine ting, hvoraf disse fire var mine yndlings.

Stopped by Zara yesterday where they had a lot of cool new items. These four were my favourites and I might just have to go back very soon...


29.07.2011

SUNDAY IN PARIS



Photobucket

Da jeg var i Paris, var der en pige fra bloggen FWIW, der tog et billede af mig. Jeg er iført læderjakke fra Carin Wester (købt på udsalg), bukser fra Whyred, silkejakke fra Kokoon og støvler fra MaxMara.

When I was in Paris a girl from the blog FWIW took a picture of me. I'm wearing jacket from Carin Wester (bought on sale), trousers from Whyred, silk jacket from Kokoon and boots from MaxMara.


21.07.2011

YESTERDAYS OUTFIT



Photobucket

Jeg lever lidt i den her kjole for tiden, elsker farven og det fine print. Den er som nævnt købt i Wood Wood på Roskilde til 250 kr.

Love this dress, that I'm wearing all the time at the moment. It's from the Danish brand Wood Wood.


20.07.2011

A LITTLE SHOPPING IN PARIS



Photobucket

Det blev kun til en lille smule shopping i Paris, da jeg sparer op til nogle af alle de lækre efterårs fristelser, der rammer butikkerne i øjeblikket. Men med hjem kom en fin top fra American Apparel (der ligger i baggrunden) , neglelakken og det fine ur fra Tissot. Har længe ledt efter et herreur og det her er helt perfekt!

I only did a little shopping i Paris cause I'm saving up for some of the amazing AW items that are hitting the shops at the moment. But I bought a top from American Apparel (the one in the background), a nailpolish and the watch from Tissot. I have been looking for a watch for a while and this one is perfect!


11.07.2011

ROSKILDE SHOPPING



Photobucket
Photobucket

Egentlig var det slet ikke meningen at jeg skulle shoppe noget på Roskilde, da diverse udsalgsfund har taget livet af min økonomi. Men jeg kunne ikke modstå denne fine Wood Wood kjole til 250 kr. Elsker farven, printet og de fine detaljer bagpå.

Bought this dress at Roskilde Festival! Love the print, the colour and the details at the back. I've also done a bit of sales shopping which I will show you soon!


09.07.2011

THE PERFECT SHORTS



PhotobucketPhotobucket

Mit internet har været nede siden jeg kom hjem fra Roskilde, derfor den manglende blogging. Har dog bevæget mig ned på Laundromat Cafe, der fungerer som min internet-pusher, indtil mit eget er tilbage.

Jeg har længe haft et godt øje til disse fine Opening Ceremony shorts, og nu hvor de er kommet på udsalg, er jeg meget fristet til at slå til. Så fine og klassiske, og lige hvad jeg mangler i min garderobe. Så er spørgsmålet bare, sort eller hvid? De kan købes HER til 937 kr.

I have been lusting after these perfect shorts from Opening Ceremony for a while, and now that they are on sale, I'm very tempted to click the purchase button. The question is though, black or white? You can get them HERE.


06.07.2011

SPOTTED AT ROSKILDE



Photobucket

Jeg er så småt ved at være mig selv igen efter en fantastisk tur på Roskilde med en masse dejlige koncerter og alt for lidt søvn. På Dyrskuepladsen blev jeg spottet af en fotograf fra Eurowoman, der tog et billede af mig, som jeg lige ville dele med jer. Jeg er iført Stine Goya shorts, top fra Kokoon og sandaler fra Shofolk.

Back from an amazing Roskilde Festival with lots of fantastic concerts and way too little sleep. A photographer from Eurowoman snapped a picture of one of my outfits. I'm wearing shorts from Stine Goya, top from Kokoon and sandals from Shofolk.


19.06.2011

LOPPEMARKED PÅ MESTEREN OG LÆRLINGEN



Photobucket

I dag mellem 12-17 har jeg en stand på Mesteren og Lærlingens loppemarked i Kødbyen, hvor jeg sælger stort ud af min garderobe! Så kom forbi og gør et kup, imens der grilles og spilles skøn musik.


18.06.2011

UDSALG I KASK



Photobucket

Imorgen lørdag kl. 11.00 starter min yndlingsbutik, KASK i Hyskenstræde, udsalg! Som der står på facebook:
"- 30 % på lidt, - 50 % på noget og - 40 % på det meste".

I kan se lidt af butikkens udvalg på hjemmesiden HER.


15.06.2011

TOPSHOP CRAVINGS



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
1. Sunglasses: 135 kr, 2. Top: 230 kr, 3. Flats: 220 kr, 4. Shorts: 270 kr

Er tilbage i København efter en dejlig weekend i Århus med en masse fantastisk musik, men stadig med en del træthed siddende i kroppen. Og pludselig dumper der en masse mails ind med førudsalg og udsalg lige om hjørnet, og jeg begynder at stresse over, at jeg næsten ik har fået købt noget sommertøj endnu! Især shorts mangler jeg i stor stil! Synes de her fra Topshop er ret fine, og resten af sættet måtte gerne følge med!

Suddenly the sales are starting everywhere, I almost haven't done any summer wardrobe shopping! I'm especially in lack of shorts, and these ones from Topshop are very welcome in my wardrobe. As well as the rest of the outfit..


09.06.2011

BANANARAMA



PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Kind of loving this!

www.theones2watch.com
Photography: Alice Rosati and Styling: Reyes Martinez


31.05.2011

CHLOË ONCE AGAIN



PhotobucketPhotobucket

To looks fra Chloë Sevigny jeg helt sikkert vil lade mig inspirere af denne sommer! En kort blomstret kjole med en fin krave til om dagen, og en lækker off-white kjole med en slidt lys cowboyjakke til de natlige udskejelser!

Love these two looks from Chloë Sevigny and plan on copying them this summer! Definitely have to start looking for a denim jacket in that perfect colour!

Source: Studdedhearts


26.05.2011

AMERICAN APPAREL




PhotobucketPhotobucket
Skirt: 360 kr, Cardigan: 640 kr

Det var længe siden, jeg havde kigget inde på
American Apparels webshop, og minsandten om der ik var kommet nogle fine ting, der gerne må flytte ind hos mig! Så cardiganen på en ekspedient i Goggle forleden, og den var så fin på! Og nederdelen er lige, hvad jeg har ledt efter, og er virkelig også fin i hvid...


Would love to add these items from
American Apparel to my wardrobe! Have been looking for a skirt like this for ages!

22.05.2011

TOO COOL FOR SCHOOL



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Chloë Sevigny by Kenneth Capell in Twin Magazine # 4

Source: Studdedhearts


18.05.2011

PEDE & STOFFER CRAVINGS



PhotobucketPhotobucketPhotobucket

I går var jeg et smut forbi Pede & Stoffer, hvor der var super mange fine ting! Forelskede mig især i disse lækre 3.1 Phillip Lim lædersko, solbrillerne fra Linda Farrow og de fine smykker fra RebekkaRebekka.

Would love to get my hands on these cool items! Leather shoes from 3.1 Phillip Lim, sunglasses from Linda Farrow and jewellery from RebekkaRebekka.


17.05.2011

STRIPES



PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket
1. Prada in Elle, 2. Acne, 3. Acne, 4. Rodebjer, 5 & 6: Jil Sander, 7. Carven, 8. Carven,

I lang tid har jeg været lidt træt af striber, men nu hvor sommeren står for døren, synes jeg pludselig, at mit klædeskab mangler noget stribet. Men ikke tynde striber! Det skal være tykke striber a la Raf Simons smukke kreationer hos Jil Sander og de fine striber hos Prada. Gerne i farver, men er også ret lun på de sort/hvide striber hos Carven.

After having been off stripes for a while, I'm suddenly lusting after stripes like the ones shown at Jil Sander andPrada. I would love something striped in colour, but I'm also very fond of the black and white stripes at Carven.