07.04.2011

RODEBJER AW 11



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Forleden skrev jeg om det svenske mærke Rodebjers sommerkollektion, som jeg er helt forelsket i. Og idag faldt jeg så over billeder hos Columbine fra deres showroom af AW 11 kollektionen, som jeg også var en af mine favoritter fra den svenske modeuge. Jeg er helt vild med farveskalaen og forudser allerede, at jeg må eje den røde blazer, som jeg købte i Stockholm i sort, og som allerede er blevet en favorit i klædeskabet.

A few days ago a wrote about the Swedish brand Rodebjer and their SS 11 collection from which I purchased a few items when I was in Stockholm. And today I stumbled upon these pictures of their AW 11 collection on Columbines blog, a collection a already fell in love with after seeing pictures from their show during Stockholm Fashion Week. And I can already predict that I'll have to get my hands on the red blazer which I have in black and which is already becoming a wardrobe favourite.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar