22.04.2011

HENRIK VIBSKOV CRAVINGS


1. Henrik Vibskov sandal: 2.745 kr, 2. Henrik Vibskov shorts: 930 kr, 3. Henrik Vibskov dress: 1.500 kr, 4. Dagmar Kestner necklace: 1.775 kr, 5. B Store heels: 2.160 kr, 6. Anntian dress: 2.760 kr , 7. Henrik Vibskov dress: unknown, 8. Sabrina Dehoff necklace: 715 kr

Forleden var jeg et smut forbi Vibskov butikken, og der var virkelig mange lækre ting, der ville pynte i min sommergarderobe. Og efter et kig på webshoppen er jeg overbevist om, at jeg må forbi butikken igen i næste uge! De brune heels har jeg tidligere vist (bare i en anden farve), og jeg kan stadig ikke få dem ud af hovedet, så må vist snart få prøvet dem på!

Some items from the Henrik Vibskov webshop that I would love to add to my summer wardrobe!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar