09.07.2011

THE PERFECT SHORTS



PhotobucketPhotobucket

Mit internet har været nede siden jeg kom hjem fra Roskilde, derfor den manglende blogging. Har dog bevæget mig ned på Laundromat Cafe, der fungerer som min internet-pusher, indtil mit eget er tilbage.

Jeg har længe haft et godt øje til disse fine Opening Ceremony shorts, og nu hvor de er kommet på udsalg, er jeg meget fristet til at slå til. Så fine og klassiske, og lige hvad jeg mangler i min garderobe. Så er spørgsmålet bare, sort eller hvid? De kan købes HER til 937 kr.

I have been lusting after these perfect shorts from Opening Ceremony for a while, and now that they are on sale, I'm very tempted to click the purchase button. The question is though, black or white? You can get them HERE.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar