25.11.2010

4 FAVOURITES



Photobucket
(Acrylics)

Fire smukke sange jeg lytter rigtig meget til i øjeblikket. Egentlig har jeg ville poste dem i et stykke tid, men er af en eller anden grund kommet fra det igen. Så selvom de ikke længere er helt nye i blogosfæren, får i dem lige alligevel.

I have wanted to share these songs with you guys for a while, but for some reason I have gotten around to it until now. But here we go!


Jeg har tidligere skrevet om Acrylics, og sangen "Nightwatch" er det Brooklyn baserede bands nyeste udspil, der fortsætter stilen med en cool 70'er lyd. Ala Fleetwood Mac i en moderne udgave!

I have previously written about the Brooklyn based band Acrylics, and this is their new song, still with that amazing seventies vibe. Gotta love it!


Young Galaxy er et canadisk indie/dream-pop band, og denne fine duet er fra deres kommende album, "Shapeshifting", som jeg glæder mig super meget til at tjekke ud.

Young Galaxy are a Canadian indie/dream pop band, and this beautiful duet is from their forthcoming album, "Shapeshifting", which I'm very much looking forward to.


Smuk sang fra den svenske balaeriske pop-duo Korallreven i samspil med Victoria Bergsman fra Taken by Trees.

Beautiful song from the Swedish balearic pop duo Korallreven featuring Victoria Bergsman from Taken by Trees.


Og endnu en fra den anden side af sundet. Den sevenske duo jj er ude med en ny sang, hvor de sampler XX, og jeg er helt vild med denne lidt korte, men super fine sang. Hvis du ik kender jj, kan jeg desuden varmt anbefale deres album "N° 2" fra 2009.

It's no secret that I'm a big fan of Swedish music, so here is another one! The duo jj have this new song out where they are sampling XX, and even though the song is a bit short, it's oh so cool!

Mp3: jj - "I'm the one/money on my mind" - download HER


Source: faronheit.com, dasklienicum.blogspot.com, www.weallwantsomeone.org


Ingen kommentarer:

Send en kommentar