28.12.2010

SALE AT OPENING CEREMONY



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

1. Opening Ceremony dress: før 3.000 kr/nu 1.500 kr, 2. Lizzie Fortunato for Suno necklace: før 2.650 kr/nu 1.320 kr, 3. Opening Ceremony pump: før 2.581 kr/ nu 1.295 kr, 4. William Opko dress: før 2.300 kr/nu 1.610 kr, 5. Opening Ceremony mohair sweater: før 1.760 kr/nu 880 kr, 6. Proenza Schouler jeans: før 3.120 kr/nu 1.560 kr, 7. Opening Ceremony par Robert Clergerie: før 4.230 kr/ nu 2.961 kr

Var et smut ude og kigge på udsalg i dag, men fandt ikke lige noget, jeg ikke kunne leve uden. Egentlig er det også sjældent, jeg køber noget på udsalg, da jeg til den tid er ved at være lidt træt af de gamle kollektioner, og hellere vil bruge mine penge på nogle af de fine nye ting, der snart kommer i butikkerne. Der er dog rigtig meget fint på Opening Ceremonys webshop, jeg godt kunne være fristet til at hapse.

So, the sales have started! I usually don't do that much shopping during sales, cause I tend to be bored of the collections having looked at them for so many months, and craving the new seasons items. But after looking through the sales items at Opening Ceremony, I might just have to reconsider...


1 kommentar: