07.03.2011

KONCERTER I MARTS


Så er jeg tilbage fra ski, og her kommer (lidt forsinket) en koncertliste for marts måned - en måned hvor København endnu engang byder på en masse fine koncerter.



Jeg har et ømt punkt for svenske Håkan Hellström, og den 12. marts indtager han Koncerthuset med sine medrivende popmelodier!


De danske indiedrenge i Treefight for Sunlight, der sidste år udgav det lækre album "A Collection of Vibrations For Your Skull", giver den 18. marts koncert på Lille Vega.


Den 24. marts spiller svenske JJ (og danske Flag White) Lile Vega. JJs debutalbum "N° 2" fra 2009 vækker dejlige sommerminder, og jeg glæder mig super meget til at opleve dem live. De har desuden udgivet albummet "N° 3" og for nylig mixtapet "Kills", der begge kan anbefales!


Jeg har faktisk ikke fået lyttet så meget til Matthew Mondanile fra Real Estates enmandsprojekt Ducktails endnu, men hvad jeg har hørt indtilvidere, kan jeg li! Hans lækre slackerpop kan opleves på Loppen d. 26 marts.


Og sidst men ikke mindst: Den australske dj-duo Flight Facilities, der sidste år sendte deres egen fine fine single "Crave You" på gaden, gæster den 31. marts Rusts nye torsdags klub Hussy. Og det kan næste kun blive en fest!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar