23.11.2009

Grizzly Bear


I aften skal jeg ind og se det Brooklyn-baserede amerikanske indeband Grizzly Bear spille på Vega. Jeg så dem også i sommers på Way Out West, og det var en utrolig fin og følsom koncert, så jeg er sikker på, at koncerten i aften på et udsolgt Store Vega også blir fantastisk!

Et af mine yndslingsnumre på deres nyeste plade Veckatimest er "Ready, Able", hvortil der også hører en sjov og anderledes musikvideo...



Som en ekstra bonus er det den amerikanske singer-songwriter Annie Clark med det helgenagtige kunstnernavn St. Vincent, der varmer op for Grizzly Bear. Jeg gik desværre glip af hendes optræden på Roskilde i år, så jeg kommer helt sikkert i god tid til koncerten imorgen. Bedre november aften kan jeg næsten ikke forestille mig..

Her er to af mine yndlings St. Vincent numre:




Source: beatcrave


Ingen kommentarer:

Send en kommentar