19.11.2009

Zooey Deschanel


Lige siden jeg så filmen "Almost Famous", har jeg været vild med skuespillerinden Zooey Deschanel. Og da hun så dannede gruppen She and Him med M. Ward og udgav albummet "Volume One" i 2008, var jeg solgt. Og selvom hun er lidt af en man-eater i sin nyeste film 5oo days of Summer (en film der varmt kan anbefales), kan man ikke andet end at blive helt forelsket i den 29-årige indietøs.

Foruden at være skuespiller og sangerinde har Zooey desuden en fin 60´er inspireret personlig stil, og jeg tror godt, vi kan regne med at se meget mere til hende i fremtiden. Jeg glæder mig ..


Her er desuden to af mine yndlingssange fra albummet. Højreklik på linket og gem og nyd de dejlige sange!



Source: Woodchipped, Sodahead, delicatessenofstyle, welikeitindie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar