15.04.2010

New In


Photobucket
I påskeferien var jeg et smut i München, og her røg jeg som sædvanlig en tur i American Apparel! Udover nogle forskelllige basic ting købte jeg denne fine bodystocking. Jeg har tidligere skrevet om den, da jeg allerede har i den sort, men nu røg den også med hjem i hvid, da den sorte er blevet brugt flittigt! I samme materiale findes også en fin bh, der kan anbefales. Bodystockingen findes HER og koster 300 kr og Bh'en HER.

I spent my easter break in Munich and as usual I went to American Apparel where I bought this amazing bodystocking. I have written about I before because I alreday have it in black and I have used it a lot, so thought I would get it in white too. You can find it HERE. There is also a really cute bra in the same material - find it HERE.

1 kommentar: