01.12.2009

Au Revoir Simone

Første gang jeg hørte sangen "Sad Song" med Au Revoir Simone, vidste jeg, at min romance med pigebandet fra Brooklyn ville blive mere end blot en kortvarig affære. Og ganske rigtigt, hver gang de laver noget nyt, forstærkes følelserne blot! Selvom førnævnte sang nok altid vil være min yndlings, har jeg i et stykke tid også været ret vild med remix-versioner af sangene "Shadows" og "Another Likely Story" fra deres nyeste album "Still Night, Still Light" fra 2009.

Så tag et lyt og se om i kan undgå at blive charmeret!

(Højreklik på linket, gem og overfør til itunes:)

Mp3: Au Revoir Simone - Sad Song

Mp3: Au Revoir Simone - Another Likely Story (Aeroplane Remix)

Mp3: Au Revoir Simone - Shadows (The Teenagers Remix)

Source: Emodrengindiepige, Welikeitindie, Merrywankster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar