11.01.2011

CRAVINGS FROM OPENING CEREMONY

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

1. Pamela Love earrings: 1.500 kr, 2. "Somewhere" Poster: 550 kr , 3. Opening Ceremony heels: 3.300 kr, 4. Wendy Nichol bag: 4.000 kr

Selvom der lige nu er mange udsalgs ting, der lokker på de forskellige webshops, er der også begyndt at komme fine ting fra de nye kollektioner. Hos Opening Ceremony er jeg ret så lun på disse items, selvom jeg nok desværre må erkende, at skoene og tasken er udenfor min prisklasse! Og så synes jeg plakaten er så fin så fin og ville pynte på min meget hvide soveværelsesvæg!

All though there are a lot of sales items I would love to get my hands on at the moment, I'm already falling in love with the new SS 11 items! From Opening Ceremony these items would be a welcome addition to my wardrobe! And I love the poster and picture it hanging on my very bare bedroom wall!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar