28.01.2011

STUCK ON REPEAT





Lige om lidt sidder jeg i et fly på vej hjem til Danmark, og jeg lover, at så vender bloggen tilbage til lidt mere almindelige forhold! Men inden da vil jeg igen lige dele nogle sange med jer, som har været på mit ferie-lydtapet. Især "Mother Protect" af Niki and The Dove er blevet flittigt afspillet, og jeg glæder mig utrolig meget til at høre mere fra den svenske trio.

In a few hours I'm on my way back to Denmark, and I promise that blogging will be a lot more frequent when I get back. But until then I just wanted to share these song with you, another bunch of songs I have been listening to A LOT during my vacation. Especially "Mother Protect" by Niki and The Dove, a swedish group I'm really looking forward to hearing more from.

Source: www.thismusicwins.com, www.aquariumdrunkard.com,
www.thelineofbestfit.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar