10.06.2011

NORTHSIDE



I morgen drager jeg mod Århus og Northside festival. Og selvom jeg synes programmet er en smule uopfindsomt, er der dog nogle fine bands imellem, som jeg glæder mig rigtig meget til at opleve. Hvis nogle af jer andre skal afsted, håber jeg i får en fantastisk festival!


Lækker soul med elektroniske elementer fra britiske Jamie Woon.



For nogle år siden var Interpol et af mine yndlingsbands, men jeg har aldrig oplevet dem live. Og selvom deres nyeste album ikke siger mig så meget, glæder jeg mig rigtig meget til endelig at opleve dem live!



Synthpop med punk elementer fra canadiske Crystal Castles, hvis koncert helt sikkert bliver en fest!



The Streets hvis nye album "Computers and Blues" er super fint!


Og sidst men ikke mindst Manchester bandet Elbow, som jeg sidst oplevede på Roskilde i 2009 til en fantastisk koncert.


2 kommentarer:

  1. Jeg ville SÅ gerne høre Elbow. Da de spillede på Roskilde for et par siden, stod jeg med tårerne trillende ned af kinderne, så smukt var det. Glæd dig!
    Og The Streets er bare en fest lige meget hvad!

    SvarSlet
  2. Elbow var virkelig også helt fantastisk! Lad os håbe de snart kommer til DK igen :)

    SvarSlet