23.06.2011

ROSKILDE ANBEFALINGER: LØRDAG



Nu er det lige oppe over, at jeg smutter til Roskilde, men vil lige nå mine anbefalinger for de sidste to dage, så her kommer lørdag. Har igen udeladt nogle af de større, men skal helt sikkert se Arctic Monkeys (som jeg altid har haft et musikalsk crush på) kl. 19.30 og The Strokes kl. 22.30, begge på Orange.



Men jeg vil starte lørdagen med den svenske Dylan -inspirerede folksanger The Tallest Man on Earth på Odeon kl. 15.


Bagefter skal jeg opleve det meget hypede hiphopkollektiv fra Los Angeles OFWGKTA på Cosmopol kl. 15.45.


Tv on The Radio har med deres nyeste album "Nine Types of Light" udgivet et af mine favorit albums i 2011. Derfor er jeg meget spændt på at opleve Brooklyn-bandet på Arena kl. 18


Jeg oplevede britiske James Blake på Vega for nogle måneder siden, til en helt fantastisk koncert. Så nu glæder jeg mig til at opleve ham igen, denne gang på Cosmopol kl. 20


Franske Yelle spiller lækker fransksproget popmusik på Odeon kl. 21.


Jeg gik desværre glip af den elektroniske kunstner Joel Zimmermans aka. Deadmau5 sidst han spillede på Roskilde i 2009, til hvad der skulle have været en helt vild koncert. Men i år skal jeg helt sikkert opleve ham, når han spiller på Orange kl. 01


Og så håber jeg også at kunne nå lidt af Lykke Li, når hun spiller på Arena kl. 01.30.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar