28.06.2011

ROSKILDE ANBEFALINGER: SØNDAG



Jeg har været på Roskilde de sidste par dage, så derfor kommer søndagens anbefalinger lige lidt forsinket. Håber stadig nogle af jer kan nå at blive inspireret! Og så rigtig god festival til alle!



Jeg vil starte dagen med dejlig lo-fi garagerock blandet med surfpop fra amerikanske Surfer Blood. De spiller på Odeon kl. 14.30.


Sidste år udgav Newyorker rockbandet The Walkmen det fantastiske album "Lisbon", som jeg glæder mig til at opleve live på Odeon kl. 16.30.


Big Boi, som er den ene halvdel af Outkast, er også et af de navne, jeg glæder mig super meget til at opleve i år. Han spiller på Arena kl. 18.00.


Gold Panda leverer lækker elektronisk musik på Gloria kl. 19.00.


Den ultraseje Janelle Monáe, som Big Boi faktisk opdagede, spiller funky og sexet musik på Cosmopol kl. 20 - tror det bliver en perfekt afslutning på festivalen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar